Sömnproblem

Det är något seriöst fel på mig, ska upp halv 8, varför kan jag inte somna?

Kan väl försöka somna till min favorit C.B-låt, Den bästa låt han någonsin gjort. Han kommer alltid kunna komma med nya skitbra låtar, men jag tror inte att han någonsin kommer slå den här. Man tröttnar aldrig på den.

Här har ni den låt jag somnar till, pluggar till, lyssnar på på väg till och från skolan, exc.

Chris Brown- First Day Of Spring



Godnatt

Say what you wanna say
Postat av: =)

Bästa bloggen. =)

Keep it up!



Ni räddar mina tråkiga skoldagar vid datorn. :P

2008-12-03 @ 16:27:05
Postat av: melinda

överskön blogg.

lägg ut en bild på dig :D

2008-12-03 @ 16:28:42
URL: http://mminuter.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0