Nerd-konsert ikväll

Hej allihopa!

Har redan lagt upp den här låten, men jag MÅSTE bara visa er videon. Ofta brukar de ta bort videorna som lagts upp på youtube om det är en musikvideo, fråga mig inte varför det är väl antagligen olagligt.

Men vi gör så här, jag lägger upp videon och en länk till den, så om de tar bort koden för klippet kan ni alltid kolla in på youtube, OKEE?

Arab Money som låten heter är ju så sjukt bra och videon SÅ JÄVLA ROLIG!! Haha kolla bara på dansen och i slutet av klippet, från en konsert!

FyFan vad jag ska se honom när han kommer till Sverige nästa gång om han ens gör det, han blev ju asdåligt behandlad av våra *älskade* poliser som sparkade upp hans hotelldörr och tryckte ner honom på marken sist. 
De hade såklart trott att han hade knark med sig, vilket han inte hade (hans kompisar hade det dock).
Hatar att Svenska poliser och även galna fjortisfans alltid ska skrämma bort en massa bra artister från vårt annars tråkiga land.

Typ Akon-konserten i vintras, då blev ett par personer nertrampade för att det blev sån kalabalik. Suck! Efter det vill han typ inte komma tillbaka. Tack så mycket idioter, gå hem och slå upp ordet respekt.

Nu är SNerd-konserten och efter det antar jag att det blir feta efterfesten med The Game. Hon ska dit och jag är: Avis som fan.

Busta Rhymes ft. Ron Browz- Arab Money



Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0