Santa have u read my letters?

Hej Allihopa!

Idag är det dan före doppardan, och alla julklappar ska bli klara, maten bli gjord ecx. Igår klädde jag granen all by myself och det blev sååå fint! <3 Imorrgon är det Julafton och då tror jag det blir en ledig dag för mig från datorn. Hur mycket jag än gillar hiphop rnb o rap, vill man bara lyssna på jullåtar under julafton.

Här har ni lite låtar att lyssna på på dan före doppardan!

Dj Drama ft Akon & Snoop Dog, T.I- Day Dreamin


Self Scientific ft. Krondon & Phil Da Agony - For The J'S
 


Pussar

Say what you wanna say
Postat av: joyce

hejhej :)

har du hört nya remixen beyonce och r.kelly på if i were a boy?

så sjukt bra!

2008-12-25 @ 21:13:34
URL: http://musicaddict.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0