Share that nut, bitches

Hej Allihopa!

Har varit med S och ätit pastasallad på ett fik. Nu är vi hos henne och ska "plugga" kommer med andra ord sitta och lyssna på musik istället. Ikväll är det Halal-tv hos henne, hoppas ni inte missar det ;) 

En av sakerna jag och hon har gemensamt är vår musiksmak, hennes är dock mer mot RnB medans jag föredrar Gangsta Rap. Sen är hon helt GALEN i sexlåtar haha. Störd brud, jag vet haha!!
De flesta av våra andra vänner lyssnar mer på pop, typ Hannah Montana- skit lr låtar från High School Musical. 

Vill jag bli torterad kan jag bara sitta och lyssna på deras mp3 i nån timme.

Lägger upp S nuvarande favoritlåt, från ingen mindre än den BÄSTE Lil Wayne <3 haha lyssna på texten fyfan!

Lil Wayne- Dick Pleaser



Pussar


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0