Tips

Hej!

Sprang hem snabbt för att lämna lite skolböcker. Nu ska jag springa ut på stan och köpa en massa julklappar!

Ett litet tips för er som är irriterade över att behöva köpa en massa presenter till alla vännerna,

Jag och mina vänner brukar köra på en betydligt billigare och något roligare grej varje jul. Vi kallar det för Secret Santa( haha mobbat namn jag vet):

Bestäm vilka av er som ska köpa presenter till varandra, sedan skriver ni alla namnen på lappar som ni sedan får fiska upp ur nån låda. Av namnet kan ni nog lista ut att man inte ska säga vem man fått. Personen på lappen ska ni alltså köpa en present till för högst 100kr. På det sättet kommer alla få en present och alla ge en present, så blir det inte lika dyrt!
Hela dealen med att det ska vara hemligt men man köper present till är nog bara för att vi inte ska råka säga vad vi har köpt hehe.

Det var tips nummer 1. Tips nummer 2 är;

Young Keno ft. Ya Boy & Tyga- Tattoos N Jewellery




Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Solina

tycker jag med ..

2008-12-18 @ 16:22:12
URL: http://solinaa.blogg.se/
Postat av: oskar

dagens fråga :

Hur tycker du man ska förändra skillnaden mellan samhällsklasserna?

2008-12-18 @ 18:41:58
URL: http://oskhar.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0