We Gettin' Arab Money

Oh fyfan!

Det är helg och jag är vaken klockan 8 på morgonen! Känns som om mitt huvud vill sprängas av trötthet. Brukar vanligtvis inte vakna förrän vid klockan 2 på eftermiddagen, men idag är det plugg som gäller, så jag får bita ihop och sova ikväll.

Jag vill hitta en låt som bara fastnar i ens huvud, och vägrar släppa taget!

Och nu har jag hittat ett par stycken! ;)

Jackie Boyz- Cold Dust



Steve Russel- Hero




Fransisco- Dip Out Of The Club



och sen har jag varit lite trög med att lägga upp en ny låt som tog mig ett tag att börja gilla men nukan jag inte vara utan den! ( bästa låten nedanför!!)

Busta Rhymes ft. Akon, Diddy, T-Pain, Lil Wayne, Swizz Beatz, Ron Browz- Arab Money




Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0