Thanks 4 the help

Tja!

Gick in igår och kollade efter The Game-tickets till deras konsert, men fan, de var helt slut. Varför ska jag alltid ha sån otur? S säger att eftersom N.E.R.D och The Game ska ha sina konserter samtidigt kommer det bli feta efterfesten. Synd att man inte kommer in.

En positiv sak som hänt idag är att jag gjorde ett läs/skrivsvårighetstest i skolan och det visade sig (som jag hade misstänkt) att jag hade lässvårigheter. Därför kommer jag från och med nu få extra tid på mina prov.

Förstår ni hur skönt det är att få känna den lättnaden eftersom jag sällan hinner göra klart prov? Att inte behöva stressa och bli irriterad över att mitt betyg sänkts för att jag inte hann med. Så om ni själva funderar på ifall ni har något sånt problem, dyslexi, lässvårigheter, skrivsvårigheter, onormalt långsam läshastighet, tveka inte att gå till en lärare och be om att göra ett sånt test, för då kan ni få extra tid på proven!

Här har ni två till låtar att lyssna på inatt;

Q. Amey - All Night


 

Rock City- Dreamin'


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0