Jag varnar er

Vad är det här för nåt?

Min läsarstatistik ser ut som en jävla börskurva i USA. Hade mer besökare den första veckan än jag har nu, det brukar vara tvärtom. Haha!

Så nu SKRIVER ni vad ni tycker är bra/dåligt med bloggen och vad ni tycker jag ska ändra/förbättra!

Försök inte smita, nu lämnar ni en kommentar! ;)
( ni får gärna hjälpa mig att promota hiphopbreeze :P)


Annars strejkar jag!! ;)


Pussar/ Bisous

Say what you wanna say
Postat av: jolie

jag tycker din blogg är skitbra!!

har fått hur många låtar som helst härifrån som jag blivit helt kär i, t.ex. kiss me thru the phone , och frozen med c.b :)

jag har berättat om din blogg för asmånga också =) lycka till!

2008-12-04 @ 22:46:06
Postat av: V

jag ska länka dig jätte mycket på min blogg och bdb! gah är så nyfiken hur du ser ut bara :| Det är på något sätt roligare att gå in på en blogg om man vet hur personen ser ut som skriver, det tycker iaf jag men du gör som du vill!

2008-12-05 @ 00:10:18
Postat av: Sanna

DU ÄR GRYYYM!! Fortsätt som du gör! Jag har länkat dig på min blogg och bdb, keep it up!

2008-12-05 @ 14:18:39
URL: http://missindependent.devote.se
Postat av: Dopemusic

Hej, det är samma här :P går ner för mig asmycket. Jag undrar hur länge du haft bloggen bara, och om det är något jag kanske tycker du borde ändra är din Header, annars diggar jag din blogg! :)

2008-12-05 @ 17:58:46
URL: http://dopemusic.blogg.se/
Postat av: HipHopBreeze

Svar till Dopemusic:

Tack så mycket :), headern väntar en make-over till jullovet ;) har haft bloggen i ungefär en månad.

2008-12-05 @ 18:45:11
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0