luxury

Woohooo!!

Nu är matten avklarad! Inget mer matte i mitt liv, 12år av skiten och nu är jag färdiglärd!... typ.

Ikväll ska L sova här, hon ska upp tidigt till Arlanda imorn, så här får hon stanna ikv, annars hade det tagit så lång tid att åka dit. Blondinen ska till Frankrike i några dagar, jag är så avis! <3

Var på stan och köpte lite spetsstrumpbyxor, so pretty! Gäller bara att man har det med rätt grejer så man inte ser ut som en slut! Tänk på det, honeys.
Såg iaf då hela nobelgänget med sina bilar parkerade över hela Hötorget. Hoppas de är riktigt finklädda ikväll, ( min hemliga dröm är att vinna nobelpriset, få sitta o äta nobelmiddag med vår kära knugen* och förklara för alla att jag är bäst) ;) 

Young Steff- To The Show


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0