What would music be without sounds

Hej!

Var hemma idag, mådde ganska dåligt igår, ni vet när man känner att man är på väg att bli sjuk? Så jag ville inte chansa, utan fick sova ut lite och samtidigt hinna plugga.

Ikväll blir det julmiddag och klädkoden är coctail! Har inte hittat nån fin klänning på stan så det får bli en från garderoben.

Här har ni världens mysigaste låt!

Innate Forte- Desperado


Say what you wanna say
Postat av: Jonatan

Hej!



Hamna på din blogg av ren slump, måste säga att den är skön. Man hittar ett par låtar man diggar.



Ciao

2008-12-16 @ 17:29:56
Postat av: REALHIPHOP

du har nog fattat lite fel...

det är producenten soundz som har ett signum på sina låtar där det låter what would the music be without soundz? precis som polow har sitt eget...

du verkar vara lite b-ig, men det är ok, eftersom du mest visar b-mainstream hiphop & allra mest r&b, var är den riktiga hiphopen? byt ditt namn eller förtjäna det!

obs, detta är ingen pik, bara något som jag blir irriterad på och jag tror att fler håller med

2008-12-17 @ 17:56:48
Postat av: HipHopBreeze

REALHIPHOP:

Hej!

Tack så mycket för notisen, hehe hade faktiskt ingen aning om att de referade till en musikproducent. Man kan ju inte veta allt om allt, eller hur?



Men jag förstår inte riktigt varför du orkar slösa din tid på att kalla min blogg för b-ig.

Det är en musikblogg med inslag av min vardag. Präglad av mig kan man väl säga. Varför ska min blogg se likadan ut som alla andras bloggar eller som alla andras musikbloggar?

Jag lägger upp låtar ur MIN musiksmak. Inte vad som är "rätt" musik att lyssna till.



och till sist, om du nu tycker att jag kör skitmusik, så varsågod röda kryssknappen finns längst upp till höger. Så kan de som uppskattar BRA musik få gå in hit istället.



och förresten;

HipHop handlar inte bara om själva musikstilen, det är mer en livsstil, ett sätt att leva, där musiken jag lägger upp inräknas. RnB har ju ofta nuförtiden inslag av hiphop och rap och viseversa. Så jag tycker mycket väl att jag lever upp till mitt namn, tack!




2008-12-17 @ 21:37:14
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0