Where did my money go?

Hej!

Ännu en dag med Matte. Tur att man får komma hem till pizza och julmust!
Var det någon som såg Britney Spears på tv igår?

Fyfan vad jag tycker synd om henne, att aldrig få vara ensam, att inte ens kunna gå ut på en promenad eller gå till affären. Saker vi tar för givet kan inte hon få, hur mycket pengar hon än har. Jag tycker personligen man kan ha hur mycket pengar som helst men de skulle inte vara värda någonting om jag inte kunde få lite frihet. Tur att man inte är Brittan da :P

Idag har en massa Plies-låtar poppat upp här på datorn, ni vet, han som sjöng "Bust it Baby", så jag tänkte visa er min favortit. Måste btw hitta nåt bättre sätt att lägga upp låtar åt er, blir så besvärligt med att leta på youtube om den kommit ut än där också.

Nu ska jag gå och sova i en timme. Haha feta tanten jag är. Efter det blir det MER musik!!

Plies- Make a movie



Pussar


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0