Damn girl

HejHej!

Har ni en trevlig fredag? Jag sitter här med Y och lyssnar på musik och pratar om Chris Brown-konserten. Ska bli så jävla kul, vi ska tälta under natten för att få de bästa platserna längst fram. Kommer ni också tälta då, så vi får nån granne hehe? Vi kommer vara de som sitter med en högtalare och spelar chris brown-låtar.

Iaf,
Beyonde har nu släppt ännu en låt. Tyvärr förväntar man sig en Wow-känsla vid refrängen, och den komemr aldrig. Därför får låten en 4/5. Men nu vet inte jag vad ni kommer tycka så jag visar den ändå, för dålig kan jag inte kalla den precis.

Beyonce-Roc




Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Anonym

trey songz - keep me warm

2008-11-29 @ 22:27:16
Postat av: bouffa

haha nördar, tälta, jävla hobos....

är du en fjortis?

2008-11-29 @ 22:29:14
Postat av: HipHopBreeze

Svar till bouffa:



Haha nej inte fjortis, bara väldigt besatt :P

Ja vet, offer-varning på tältning men whatever de skadar ingen att vi får bästa platserna vid scenen;)

2008-11-29 @ 23:00:41
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/
Postat av: sara

hej, vet att detta låter sjukt men jag ska också på chris brown och har ocksåplanerat att köa från torsdagen. men jag bara undara, tror du de kommer va många som köar långt innan? för ifall jag måste börja påmåndagen så gör jag de!!

2008-12-02 @ 14:07:10
Postat av: HipHopBreeze

Svar till sara:

Hehe det är en bra fråga, det finns två saker som väger mot varandra. Det ena är att jag tror det kommer vara många som vill vara först in och få de bästa platserna, därför kommer många köa. Men å andra sidan är det ju mitt i jamuari, säkert kallt som satan vilket får mig att tro att det inte kommer vara så många som pallar trycket.



Men tvivlar starkt på att många kommer orka köa mitt i vintern en hel vecka,



fast skulle jag vara tvungen skulle jag också göra det haha!! börja köa du på torsdagen lunch eller eftermiddag. Konserten är ju trots allt på fredagkväll.



:):) hoppas vi ses där!:P

2008-12-02 @ 19:08:03
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0