Gossipgirl

HejHej!

Ikväll ska jag över till Y på middag. Ska bli riktigt mysigt med förrätt, huvudrätt och efterrätt. Tror det blir blåbärspaj, Mums!
Sedan blir det en massa GossipGirl-avsnitt. Bussen går om typ 5min så ska skynda med att lägga upp en låt.

Själv är jag inget större fan av Coldplay, tycker bara om låten "Fix You" för att den var med på O.C, minns ni det? Fan vad jag saknar O.C...<3

Jay-z tycker jag inte heller gör speciellt bra låtar, men tillsammans.. tillsammans är de oslagbara! Den här låten är en remix på Coldplays låt Lost.

Coldplay ft. Jay-z - Lost


Hörs om ett tag <3

Say what you wanna say
Postat av: madeleine jansson

ååh OC var så himla bra :)

2008-11-28 @ 21:35:37
URL: http://storasysterlillebror.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0