HotHotHot

En liten sak jag har funderat på:

Det måste vara asnice att vara kille och musikstjärna. Tänk dig att du under några dagar, när du spelar in din musikvideo faktiskt får vara lite otrogen dvs. ligga och pressa emot en het brud (som inte är din fru) och strula med henne i bara underkläder medans hon tar på dig över hela kroppen. Nice för killen liksom. Men jag sitter och funderar på om jag skulle tycka det var okej om jag var frun eller om jag skulle go nuts och skära av hans pungkulor med en kökskniv?

Ja.. om man kunde så skulle man ju självklart fråga Ushers fru hur hon kände sig.

Usher har ju gjort en minst sagt het musikvideo till låten Trading Places. Inte speciellt förvånande kan man tycka med tanke på att texten i musiken också är allt annat än kall. Hon blev enligt skvaller rasande. Jag tror nog jag skulle känna samma sak. Med andra ord skulle min  tänkbara musikkändis-kille få sova med ett öga öppet, med risk att han skulle vakna upp utan kulor.. ;)

Här har ni videon:

Usher- Trading Places


Pussar


Say what you wanna say
Postat av: melinda

hahah har faktiskt tänkt på samma sak. min kille hade nog vaknat upp utan balls, hahaha.

är rätt svartsjuk av mig.

2008-12-03 @ 20:03:08
URL: http://mminuter.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0