R-e-s-p-e-c-t

Hej allihopa!

Jennifer Hudson har inte bara en stark röst, Hon visar även att ingen man ska få bestämma över henne. "Nobody owns her!" helt enkelt.
 Det visar hon bra i sin låt Spotlight. Inte i det nyaste laget men väldigt bra är den i alla fall.
 
Här har ni den;

Jennifer Hudson-Spotlight

Sen går vi över till en låt jag konstigt nog hört under jättelång tid, fast den aldelles nyligen började läcka ut. Hmm... konstigt.

Aja, men BRA är den!!

Plies- Put It On Ya heter den;



Ikväll har min kropp bestämt sig för att vara förkyld och skolan att jag ska ha mycket prov, sååååå...jag kommer alltså sitta hemma ikväll. Sen är jag pank också..Wohoo!! Skjut mig.
Det får mig att tänka på den här låten;



Och slutligen till er alla som faktiskt har något att göra ikväll, sup, dansa, gör bort er, ha världens underbaraste kväll, lyssna på bästa musiken. Och när ångesten kommer imorgon, tänk på hur jävla kul du faktiskt hade!  Kanske blir extra mycket inlägg så ni har lite sköna låtar att lyssna på under denna kalla fredagskväll. ;)

Och till er som sitter hemma och myser istället, kolla för tusan in min blogg!!Haha  ;) Lr sitt o kolla på nyheterna som varenda annan svenne och se hur mycket roligare det var.

Pussar


Say what you wanna say
Postat av: Y

haha, det kanske du också borde göra IMORRN!!! :D:D Party Party!

2008-11-21 @ 21:41:08
Postat av: HipHopBreeze

Hahaha

2008-11-21 @ 22:49:27
URL: http://[email protected]

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0