En shopoholics bekännelser

Ojojoj,

Nu har jag ätit en gourmetfrukost! haha, klockan 4 på dagen.

Ikväll ska jag äntligen kolla på En shopoholics bekännelser med Y, hon vann ju 2 biljetter för ett tag sedan så jag slipper alltså betala, Yeii! Den bruden har alltid sån tur med tävlingar..

Kom på att jag har En shopoholics bekännelser-boken hemma! Har inte läst ut den, men av det jag läst är den helt okej ( hatar böcker så "helt okej" är då egentligen asbra!).

Även om jag inte är lika galen i shopping som hon i filmen, är jag otroligt dålig på att spara pengar. Direkt när jag får mitt studiebidrag ryker det, främst på mat men även på kläder. 800 kr går i snitt åt till mat och då brukar jag vara helt pank den sista veckan i månaden! :P 
Så nu kör jag med en ny grej att jag hela tiden säger till mig själv " Kan inte, jag är pank". På så sätt rör jag inte mina minimala tillgångar, enkelt och smart! ;)

Fan, tänk om pengar kunde växa på träd..



Nu ska jag hoppa in i duschen,

Pussar


Say what you wanna say
Postat av: Em

Vill du tjäna pengar, snabbt och enkelt, på din blogg? :)

2009-04-08 @ 17:31:48
URL: http://emelojs.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0