Love it

HejHej,

Nu sitter jag hemma hos min mamma. Alla har haft projektredovisningar idag så jag har varit i skolan helt utan anledning. Kunde ha stannat hemma och sovit eller pluggat, men jag väljer att åka helavägen in till stan ändå för att få lyssna på vissa av dem. Min projekthandledare är bortrest så jag och S får göra vårat nästa vecka istället.

Ikväll ska jag på skiva ska bli riktigt kul. Hehe, jag ska vara utklädd till prostituerad, kommer se HUR slampigt ut osm helst. Menmen är det skiva då är det okey ;)

Btw, så har jag knarkat den här låten hela dagen idag. I'M ADDICTED!!

Fabolous ft. Jeremih- It's My Time



Hoppar in i duschen nu,

Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0