Sol och solning

Tjaa

Fyfan vilken underbar dag, sjukt varmt o allt!

N kom hem till mig och vi drog sedan runt lite på stan tills vi träffade hennes två killkompisar. Vi gick alla till donken och åt och sedan till solkungen och solade. Jag och N delade solarium så nu har jag en stor vit fläck på benet där mitt ben och hennes ben möttes haha!

När vi skulle dra hem träffa jag på F av en slump på busshållplatsen så han drog med hem och nu ska vi alla snart äta middag!
Ikväll ska vi iaf hem till N och fira Anna som fyller 17 år imorgon, grattis i förskott!

Måste dra nu mina vänner ropar,

Ha en trevlig kväll allihopa!

Pussar


Say what you wanna say
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och hoppas du haft en bra påsk! Ha det bäst!

2009-04-12 @ 23:33:32
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0