Bättre sent än aldrig

Åh heregud!

Hade helt glömt bort att söka in till universitetskurser tills en timme innan studera.nu kulle stänga sin anmälningssida (kl.00:00). Såklart hade sidan också kraschat då pga av alla som skulle söka in i sista stund.

Allt gick åt helvete, jag loggades ut hela tiden och sidan fungerade inte. Till råga på allt hittade jag inte min PIN-kod som behövs för att kunna se anmälningssvaren. En minut innan sidan skulle stängas springer min bror in och skriker ut: " Du kan slappna av, de står på aftonbladet att de har förlängt tiden med 12h, så det är ingen fara!"

OMG, fan vad tur! Så nu har jag suttit sedan dess och anmält mig till dessa kurser;
Franska 1
Italienska förberedande
Arabiska 1
Astronomikurs- svarta hål och kosmiska explosioner
Hållbar konsumtion

Hoppas verkligen jag kommer med på den 4.e kursen, låter skitkul!

Say what you wanna say
Postat av: Reader

whoo , arabiska är svårt! men good luck!

2009-04-16 @ 09:13:14
Postat av: soppe

haha ojdå, man ska väl ändå inte vänta till sista sekund..

men du kanske glömde, ja dömmer inte =) hehe

2009-04-16 @ 10:08:40
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: HipHopbreeze

reader: aah, ja vet men fett coolt språk oxo, fatta o kunna förstå det! :P



soppe: nä jag vet, men jag glömde helt och hållet bort :S kom inte på det förrän en klasskompis ringde och fråga om jag oxo hade svårt att komma in på sidan. Då hade den typ precis kraschat haha! ( bad luck)

2009-04-16 @ 10:24:50
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/
Postat av: Nadia

Idiot, vem faan söker inte in förrän sista sekunden?!

2009-04-16 @ 22:48:10
Postat av: HipHopBreeze

svar nadia: Hmm.. en glömsk idiot?

2009-04-16 @ 23:03:39
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0