Papi

Hola,

Mina pappa är ganska rolig. Nu när hans flickvän och deras barn är bortrest har han börjat lyssna på musik hela tiden. Han väcker en med att sätta på någon platta på stereon i högsta volym. Vi snackar nu högsta volym som hörs genom hela grannområdet!
Så lyssnar han igenom hela sin skivkollektion under hela dagen och hela kvällen! Jag klagar verkligen inte, hihi, nu vet jag var jag fått det ifrån. Hans riktiga jag kommer liksom fram när hon är utomlands haha!

Så i två dagar har jag lyssnat på ACDC, Texas, gamla 80/90-tals låtsamlingar. Och för att inte glömma den bästa Aicha-låten(franska versionen) från pappas "orientaliska skiva" med en massa låtar på arabiska, persiska och turkiska. 
Tycker det är jättekul, annars brukar det ju vara så tyst här. Musik på max volym i två dagar till, sen kommer de hem.

Får passa på att sjunga med i låtarna extra högt så länge jag kan!

Say what you wanna say
Postat av: Reader

Oåhh va kul arabisk & persisk musik är så himla bra! Du borde lyssna på några nya även om du inte kmr förstå språket så kmr du säkert gilla musiken!

Aicha är verkligen en klassiker! Men jag har en fråga hur kmr det sig att han lyssnar på arabisk &persisk musik?

2009-04-26 @ 14:41:08
Postat av: HipHopBreeze

svar Reader: Du får jättegärna komma med tips på arabisk musik :) haha, jadu det är en fråga jag också ställer mig, hur många 40åriga helsvennar lyssnar på sån musik egentligen? Blev typ aschockad haha! han måste ha fått den från någon kompis kanske, ska fråga honom :)

2009-04-26 @ 15:10:55
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0