Men hur fan kör du jävla dåre?

Tja,

Idag har jag sprungit runt på stan i timmar och letat efter en bok, har prov imorgon och har inte läst boken, Fuck.
Det var typ 25 grader ute, och jag höll på att smälta bort, helt underbart! Har verkligen saknat värmen och solen. 
Sedan gick jag, min brorsa och min pappa och bokade in några körlektioner. Äntligen säger jag bara! Har tjatat på mina föräldrar på att få övningsköra med dem, men de har ju såklart "aldrig tid". Men nu så har jag skrivit upp mig på 4 körlektioner fram tills studenten. Sen får jag skriva upp mig på fler lektioner under sommaren, men det gör jag när jag vet hur planerna ser ut för juni och juli.
Woho, kan knappt vänta tills jag fixat körkort och kan sitta framför ratten och skrika kärringjävel till idioter i trafiken ;)

Birdman ft. Jay Sean- Written On Her



Ciao

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0