Idag i korthet

Tjena folket,

Har varit lite absent de senaste dagarna. Har helt enkelt haft annat för mig. 
Idag var jag och min mami ute på en shoppingtur och vi fick båda med oss ett par converse-skor var. Jag köpte ett par vita och hon ett par svarta, tror dock att jag ska lämna tbx mina eftersom alla, verkligen ALLA har de vita. Satsar på att leta upp de stört snygga "This is not a shoe, it's a mania"-converseskorna istället!

Efter shoppingen träffa jag F och hans två kompisar och åt sen lunch/tidig middag.

Och nu mina vänner ska jag sätta mig i vardagsrummet med min älskade mami och kolla på tv för första gången på evigheter.

Ciao

Say what you wanna say
Postat av: Reader

Är F din kille eller vän? haha det är intressant för oss läsare eftersom att du är så snål med info .

2009-04-11 @ 22:22:39
Postat av: HipHopBreeze

sv: haha nejnej, de e en kompis! :P

2009-04-12 @ 01:46:51
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0