Pics

Här är lite bilder från konserten, asdåliga bilder för min kamera suger och batteriet tog slut efter ett tag men det är iaf något;

Vi köade i ungefär 6h och som ni ser var vi en av de första att komma in och ta plats.

Kön var aslång!


Förbandet Cross Fire taggade till publiken


Chris Brown med Lil Wayne på skärmarna ;)


Han är verkligen sjukt bra live!



Som ni ser stog jag väldigt långt fram


Sedan försvann Chris backstage för att komma upp på en platta
mitt i publiken och sjunga bl.a Take You Down


Det var allt för idag mina vänner, imorgon får ni kanske se en video om min dator tillåter. Nu ska jag och S göra en del av vårt sömnprojekt så jag säger godnatt för idag!

Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0