small steps

Hej!

Dagen började dåligt med att jag försov mig en hel timme! Kom till första lektionen 5min innan vi slutade, bra där!
Dagen slutade iaf bättre med en daglig dos av pommes frites på Jarlagrillen ;)
Fick en extra stor tallrik/låda/va de nu än heter bara för att jag är där så ofta, haha. 

Har hunnit se det nyaste avsnittet av The City och ska nu kolla om Beverly Hills 90210's nyaste avsnitt har kommit ut på internet. Jag har verkligen fastnat för dessa nya serier. Nu sitter jag och lyssnar igenom lite låtar. Här är vad jag hittade:

Young Chris- Where You Going To Hide



Khrys Lawson - Falling For You



T-Pain ft. Khrys Lawson - I'm Missing You



Kisses

Say what you wanna say
Postat av: Johanna

ad kul att du vill vara med i min tävling :) Jag hör av mig om det blir du som vinner!

Håll gärna koll med bloglovin.

Om det inte blir just din tur nu, kanske det blir din nästa månad! Kram på dig!

2009-01-13 @ 19:29:57
URL: http://staig.devote.se

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0