Tired

Hej Hej!

Nu sitter jag här och syr, som en gammal mormor. En bitter gammal mormor. Min fina guldpaljett-tröja börjar tappa sina paljetter så nu har jag sytt fast det mesta igen.

Fick ett sms idag om att Chris Brown var på NK och shoppade, så jag och S och C kutade dit. Tyvärr hade han stuckit för länge sen, buhu (stalkers).

Biljetten är btw såld nu till Anna! :) Hoppas du har det riktigt kul på konserten!!

Nu ska jag ta ett varmt bad, för min rygg och mina ben vill ge mig en försenad träningsvärk från skidåkningen..

Pussar

Say what you wanna say
Postat av: hindu times

Hej du! När kommer du börjar köa imorgon? :)

2009-01-22 @ 20:57:40
Postat av: HipHopBreeze

Har ändrat mig flera gånger angående det, men nu har jag bestämt mig att eftersom det är så kallt ute så ska jag börja köa runt kl.12 istället för på morgonen som det först var tänkt :)!

2009-01-22 @ 21:16:04
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0