Just me and my music

HejHej!

Nu sitter jag här hos S och fördriver tiden på facebook och olika bloggar.

Hon har som sagt gått och lagt sig och jag sitter uppe för att varje timme kolla hennes puls och andetag/minut, boring! Måste alltså vara vaken hela natten, vilket inte brukar vara så jobbigt, bara att just idag ska jag vara vääärldens tröttaste person!

Satt och kollade på Gudfadern i vardagsrummet innan, men efter ett tag börjar jag höra hennes grannar genom väggen ha sex, så då stack jag, hehe.

Lägger upp lite bilder från Berlinresan lånade av Y;

Deras tunnelbanenät. Vi fattade absolut ingenting!


Haha korv med bröd! Fanns överallt


En kyrka med tak av guld, boring!


Jag råkade översvämma hela rummet när jag duschade, så vi fick byta till ett finare och större rum!

Jag gömmer mig i koppen :P




K-Boy Ft. Mack Maine - Get It ( annan version av The Games låt My Turn) 



Pussar


Say what you wanna say
Postat av: zarrii

aah så de e så du ser ut :O GUD så söt!

2009-01-09 @ 16:42:25
Postat av: Anonym

GAMN GIRL vad snygg du är! Kepp up the good work, bloggen är grym!

2009-01-11 @ 18:46:52

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0