First play second music

Hello!

Nu sitter jag hos mamma och ska försöka pallra mig upp från datorn och sedan dra hem till pappa. Orkar verkligen inte pendla, usch.
Måste packa ner lite kläder också, tror bestämt att min garderob är helt tom där!

Just ja, en sak till jag hade glömt att berätta;

På torsdag drar jag till Idre på skolresa och kommer hem på söndag. Ska bli så himla kul! Vi bor i mysiga stugor och i vår stuga är vi 6 pers.



Bussresan blir lång och trång, men jag har min Ipod troget vid min sida så jag klarar mig nog ;) Tror inte jag kommer lyckas fixa internet då, vilket blir väldigt tråkigt, men jag får se till att göra ett extra stort inlägg innan eller efter.

Nä, nu måste jag verkligen dra, är nog den långsammaste människan i världen. :S

Ya Boy ft. E-40, Kurupt,& Glasses Malone - Superstars




Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0