Orättvist

Jag är så otroligt irriterad och avundsjuk just nu!

Ni känner säkert alla till Kenzas blogg och vet då att hon fått ett jobb på MTV och ska därför kanske få träffa Chris Brown.
 
Hade jag fått veta det, jobb eller inte, hade inte jag skrivit det i bloggen som om det vore lika viktigt som att jag precis ätit nudlar till lunch!! Jag hade skrivit om att jag var helt till mig, halvt gråtandes, halft skrikandes som en liten 14-åring!

Och visst det är ett jobb men, om man ska jobba på MTV tycker jag man åtminstone ska kunna lite om allt inom musikbranschen, inte BARA veta exakt allt om ett band som inte ens sjunger på ett språk man begriper!

Ja, jag är avis..

Say what you wanna say
Postat av: M

Visst ?,hon får ju bara jobbet pga att bloggen är framgångsrik och det är ju inte så att det är en gåva eller något spec med att blogga,liksom alla gör de.

2009-01-14 @ 12:57:58
Postat av: Sanna

Eller hur, jag börja fan böla, jag som inte ens kan gå på konserten :'(

2009-01-14 @ 14:54:33
URL: http://missindependent.devote.se

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0