Konserten

Kom precis hem från konserten, oherregud!

Efter 6h kö med skor som är sönder kom vi till slut in på Hovet och skyndade oss för att ta en plats närmast scenen.

Folk trycker och slåss för att komma längst fram och en tjej slog mig i huvet för att jag inte lät henne gå förbi mig!
Det var riktigt trångt längst fram och jag kände seriöst hur mina revben knäcktes flera ggr! Tror de hoppade ur led och sen tillbaka ige, men det gör fortfarande ont!
 Fick även en massa armbågar i magen och solarplexus, men det var värt det! Jag viker inte för något!!!

När han kom ut på scenen var jag som i chocktillstånd, Chris Brown, bara några meter ifrån mig! Och så vacker han är i verkligheten!! Tog en massa bilder och filmade en massa, det kommer upp imorgon!

Men jag måste bara säga, jag har nog aldrig varit med om att ha varit så svettig i mitt  liv! Tänk er att det är så trångt att man faktiskt kan lyfta upp fötterna och man sitter fast mellan folket ändå!

Ingen luft och lika varmt som i en bastu fick några tjejer att svimma.

Väldigt tråkigt och synd om dessa, men samtidigt tycker jag att man får tänka efter lite innan man bestämmer sig för att trycka sig allra längst fram på en Chris Brown-konsert.
Nu är jag ganska lång så jag kunde andas kall syrerik luft ovanför allas huvuden, så jag hade inte det problemet iaf.

Nu är mitt hår en katastrof av alla brudar som dragit och slitit i det för att komma fram, samt allt svett haha, så nu ska jag hoppa in i duschen!


Pussar


Say what you wanna say
Postat av: Therese

Fan vad niiice :D

2009-01-24 @ 08:35:23
URL: http://mylifeinthai.se

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0