Humor på hög nivå

Yo!

Fotningen idag var hur rolig som helst, man blev sminkad och håret blev fixat. Sen tog de en massa bilder som man fick välja ut några av att köpa.  Några av bilderna blev faktiskt riktigt bra :)

Haha,
har suttit och kollat på Heidi Montags (från The Hills) singel Higher. Kvinnan kan seriöst inte sjunga och videon har en av de sämsta kvalitéerna en musikvideo kan ha. Därför tyckte jag det var lite roligare att kolla igenom parodierna på musikvideon.

Hahahaha, och då hittade jag den här nedanför. Kunde seriöst inte sluta skratta, det är humor när det är som bäst.
Lägger upp båda så får ni se hur komiskt det är! Och kom ihåg att hon är fullkomligt seriös i videon!

Heidi Montag- Higher



Heidi Montag- Higher (Parody)



Men på något sätt fastnar låten ändå på hjärnan?....

Pussar



Update:

Okej, måste erkänna att låten Body language med Heidi Montag är SJUKT bra! Det enda som förstör är att Spencer rappar, men jag hade faktiskt förväntat mig att han skulle vara värre än vad han var.

Vilket som, den här kommer spelas en del i min Ipod. Här har ni låten;

Heidi Montag- Body Language


Say what you wanna say
Postat av: malinm.se

Ja visst gör det, man vill vara lämna kalla sverige :D

2009-01-12 @ 11:37:10
URL: http://malinm.se

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0