Today

Tja!

Vaknade av ett samtal från L, vi skulle träffas halv 2 men min mobil dog och sket då i att låta väckarklockan ringa, så jag vaknade alltså inte förrän hon ringde hem till mig halv 3 haha! Nu när skolan är slut finns det ingen hejd på mina sömnbehov. Kan sova hur länge som helst om ingen stoppar mig.

Men iaf så skyndade jag mig upp ur sängen och hon kom upp ett tag och vi lyssnade på nostalgi-låtar à la S Club 7 och Blue innan vi tillsammans gick till skolan och mötte S för att rensade våra datorer och sånt. Kändes fett sorgligt att lämna skolan, har gått där i 10 år och nu kommer jag aldrig gå dit igen. Menmen, nu är det fritt fram att göra vad som helst i livet!

Nu ska jag snabbt dra hem till Papi för att hämta min mobilladdare, sen blir det häng med Y!

Uppdaterar senare, ciao!


Say what you wanna say
Postat av: Reader

Vad ska du göra nu efter studenten? plugga vidare?

2009-06-10 @ 21:01:11
Postat av: HipHopBreeze

sv reader: Ingen aning, ska ta några småkurser på SU men annars vet jag inte, jag och min kompis snackar om att antingendra iväg som reseledare eller som au-pair, men vi får se :)

2009-06-10 @ 21:44:58
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0