Klar

UNDERBART!

Nu är projektarbetet klart och inskickat!!
Skrev klart det sista hos S och tog sen sista bussen hem. Borde jag inte ha gjort, för såklart gick inte den andra bussen jag skulle hoppa på, så jag fick helt enkelt hem i strumpbyxor och tunn jacka, en 20 minuter lång promenad.. Kallt som in i helvete!

Imorn ska jag på nån föreläsning på Stockholms Universitet med franskan, vara barnvakt, fixa cheerleadingdräkt till en skiva och även hinna med att plugga lite ordkunskap till högskoleprovet.

Det är inte lätt när det inte är lätt..

Nattinatti

Say what you wanna say
Postat av: lina

härlig blogg :)

2009-03-27 @ 21:16:39
URL: http://linagrunden.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0