Too much

Hej,
Har suttit och pluggat fysik sen 11 imorse,jag orkar inte mer!
Kapitlerna är assvåra och jag kommer verkligen ingen vart. Sen ska jag tydligen läsa en bok och skriva en sida om den till engelskan. The Great Gatsby.. Hur ska det här gå? och för att inte tala om Projektarbetet, som för övrigt går åt helvete. Nä jag går in i väggen snart! Tur att jag har Spotify som har varit här för mig hela dagen.

Har ni förresten hört Trey Songz version av Rockin That Thang? Jag tycker han lyckas väldigt bra, han sätter verkligen sin egna sexiga touch på låten. Lite mer sex och lite mer detaljerat, haha. Men orginalet är fortfarande bäst!

Trey Songz- Rockin That Thang Remix



Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0