My friends are funny

Hej allihopa!

Haft en trevlig dag? Fastän jag suttit inlåst i mitt rum under hela helgen har jag varit på väldigt bra humör både igår och idag. Satt under lunchen och skrattade så jag grät om en rolig sak jag fick höra,

Min kompis M söker jobb som barnvakt på grannar.se och hade skrivit en annons som kunde uppfattas något fel, HAHA!
Lite utdrag ur det hon hade skrivit HAHAHHA! ( min kissochbajs-humor ) ;

" Jag gillar trädgårdsarbete och är inte rädd för att skita ner mig"

"  Jag har väldigt enkelt att få kontakt med barn ;) "

" Jag jobbade i somras på en vårtgård och det var väldigt hårt" ( hahahah hon menade en hästgård !)

Och när vi ändå pratar om roliga saker så var min kompis Y precis med i lugna favoriter och vann 2 biljetter till En Shopoholics bekännelser! haahha och hon börjar snacka om vårat fysikprov på radion, snacka om boring! Haha


Hoppas eran eftermiddag varit lika entertaining som min, nu ska jag återgå till pluggandet..,

Pussar


Say what you wanna say
Postat av: Emma

Hahaha,va pinsamt för henne! xD



Väldigt fin blogg föresten (;

2009-03-09 @ 17:26:09
URL: http://emmast.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0