School

Hemma igen,

Ska börja skriva lite, har en massa inlämningar att göra klart. Minst en sida projekt tills imorgon och en sida engelska analys av bok.

"bara tre månader kvar... tre månader...tre månader", Försöker övertyga mig om att den meningen ska hjälpa, haha.

När jag tänker efter kommer jag nog sakna tryggheten av skolan, att veta att varje dag har man någonstans att gå till, till sin lilla "skolfamilj" :) som man träffat nästan varje dag i snart 3 år, vissa människor i snart 10år!

Btw: Fysikprovet som gick åt helvete.. Jag fick G!!
Så jävla lättad, men samtidigt väldigt irriterad.

Hade suttit och pluggat stenhårt till det provet och jag fick inte ens VG, jag som brukar vara väldigt bra på Fysik? Nu var provet iof, på elektronik och jag SUGER verkligen på elektronik.

Jag lovar, jag kommer säkert vara den som felkopplar grejer i huset så det brinner ner, eller råkar elektrifiera sig själv i badrummet :S Oopsii!

Pussar


Say what you wanna say
Postat av: Reader

hehe, du påminner mig om mig själv så mycket o de är jätte e roligt att läsa din blogg. Går sj på natur men första året

2009-03-13 @ 18:40:45
Postat av: HipHopBreeze

sv reader: Tack så mycket! Hoppas du fortsätter läsa! :)

2009-03-13 @ 22:18:28
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0