Twilight

Tja,

Kom hem tidigt från skolan och satt och stirrade in i en vägg..
Senare kom B över och nu har vi äntligen sett Twilight! Jag har nu förstått varför alla tjejer älskar den där Edward-killen,

Deras sjukt intensiva blickar!! Jag menar, kolla på filmen det är som om de vill knulla skiten ur varran hela tiden. Hothothot ;)

Tyvärr blir det ibland för mycket och killen går ibland från att se intensiv ut till att se skitnödig ut, men fan va heta blickarna är!!
Filmen är ganska "mörk", vilket tar bort mycket av girlygirly-stämpeln kärleksfilmer kan få. Hatar girlygirly-filmer så jag bara ÄLSKADE Twilight!

Så killar out there, ni FÅR kolla på filmen oxo ;)!

Nu ska jag sätta mig och kolla på den igen!



Ciao

Say what you wanna say
Postat av: Hanna Luna

MÅSTE se filmen!

2009-03-14 @ 00:52:39
URL: http://lunaah.devote.se

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0