Paus från pluggandet

Tar en liten paus i mitt pluggande, har precis kommit hem till mamma, fick övningsköra halva biten :D

Nu har jag äntligen en dator med musik på, inte bara Youtube. Sitter inne på Spotify för första gången på flera veckor. Tips till er som har Spotify, sök på " closer" och lyssna bara på hela listan, nästintill alla låtar är grymma!

För er som inte har spotify, det här är vad jag lyssnar på just NU!

Goapele- Closer



Riktigt bra plugglåt, lugn, bra, inte för medryckande med ändå jätteskön! 

Say what you wanna say
Postat av: Anonym

Hur fixar man spotify? jag var inne på deras hemsida ,fattade noll!

2009-05-07 @ 17:01:58
Postat av: HipHopBreeze

svar anonym: I sverige måste man tyvärr bli inbjuden för att kunna få spotify, annars måste du betala för att kunna få ett konto och det kostar typ 99kr i månaden :( jag hitta min inbjudan på en internetsajt, men de har stängt ner sida nu :/

2009-05-07 @ 17:43:01
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0