Balklänning

Hej allihopa!

Var i skolan under morgonen och fick sluta astidigt eftersom fysiken och projektet nu är över! Jag och Y gick då till Jensens boeufhus ( vet inte hur det stavas) och käkade lunch. Sjukt god mat säger jag bara!

Sedan gick vi runt och kollade på balklänning åt mig och skor åt Y. Hittade tillslut en jättefin turkos sidenklänning. Den är inte så jättebal-aktig, men det är desto bättre. Pallar inte köpa en klänning för en massa pengar om man bara kan använda den en gång. Den här klänningen kommer jag däremot kunna använda en massa i sommar!

Nu ska jag sätta mig och skriva 1,5 sidor om Rosetti till engelskan.
Min idiotlärare hade förövrigt tappat bort alla mina inlämningar jag gett honom för i år. Och då menar jag alla! Så efter att ha skällt ut honom fick jag gå och skriva ut allihopa igen för att sedan lämna in dem. Suck!

Åh, märkte precis att en Marabou låg på mitt skrivbord! What would life be without chocolate?


Say what you wanna say
Postat av: melissa

jag vill oxå ha choklad <3

2009-05-12 @ 20:10:47
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

Kan du inte visa klänningen?

2009-05-13 @ 05:55:51
URL: http://sabrina.nu
Postat av: HipHopBreeze

svar melissa: Min kamera är sönder så kan inte ta några bilder, ska försöka hitta en annan så kan jag visa en bild :)

2009-05-13 @ 08:48:24
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0