Hultsfredsfestivalen

Hej har inte haft tid att skriva någonting idag,


Idag var jag sjukt nära på att övertala S till att åka ner till Hultsfredsfestivalen i sommar. Det är asmånga bra artister som uppträder, King of Leon, The Sounds, The Killers, Ludacris, Cindy Lauper, Lars Winnerbäck, Peter Björn and John m.m.

Så precis när jag fått henne att ändra sig från "Aldrig i livet" till " JA!, fan vad kul" inser jag att det är mitt under min födelsedag, min 18-årsdag.. FAN!

Hade så gärna velat åka, fanfanfan asså. Aja, det får bli nästa sommar då..suck. Lite lera och bajamajor har väl ingen dött av eller hur? :P

Klicka på bilden för att höra Björn Rosenströms bästa låt någonsin!


Say what you wanna say
Postat av: Marielle

Skulle du kunna tänka dig att medverka i Top Model?

2009-05-04 @ 16:36:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0