Work-out

Hejsvejs,

Herregud, hela dagen har varit som ett stort träningspass. Jag och C har gått runt på Söder hela dagen, och jag har lyckats få blåsor UNDER foten! Sedan jobbade jag också halv 7, tar ju in möblerna på ett fik nära där jag bor. Alltså, jag behöver verkligen ett fotbad nu.

Btw, en rolig sak som hände idag. Jag och C satt och åt en välförtjänt kebabtallrik och helt plötsligt kommer det fram en kille som bah: Hej, mina kompisar där borta tycker ni är asheta, vill ni inte komma över andra sidan gatan när ni ätit färdigt och ta några glas med oss?
Jag bah: "ehh kan inte, jag ska jobba efter.. "
Då svarar han: "det är vad alla säger! " Hahaha Så jag och C fortsätter förklara att vi inte är intresserade och bara vill äta vår mati lugn och ro. Men killen forsätter!
Han bah: "Men kom igen min kompis, han är modell!"
Yeah right att han är, så jag svarar: "Det är vad alla säger!"
Efter ett tag drog han tillslut, men shit vad jobbig han var, han fattade ju verkligen inte vinken!

Aja, nu ska jag ta det där jäkla fotbadet, men vi hörs efter det med ett par låtar!

Ciao


Say what you wanna say
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag:)

2009-05-25 @ 23:59:32
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Alex

hej kolla gärna in min nya blogg :) Kraam

2009-05-26 @ 00:27:21
URL: http://lutea.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0