Kanye West makes me feel so right

Hej alla music-lovers!!



Måste bara dela med mig av mina tankar.
Är det bara jag som tycker att Kanye har ser tröttare och mer sliten ut nu än förr? Det kan ju inte vara på grund av att han blivit äldre, det går ju inte så fort...Jag kan tänka mig att han mår dåligt över hans mammas bortgång och att han nyligen blev dumpad.
Men samtidigt har han aldrig gjort så bra musik som han gör nu när han är ledsen?

Som de säger i Pirates of the Caribbean-filmen 1: " Everybody's thinking it, I'm just saying it":

Droger.

Min oro är att han har, som så många andra stjärnor, börjat med droger för att må bättre och orka med pressen de har på sig.

Aja, i vilket fall som helst, här har ni en asskön låt från Kanye West och Young Jeezy, Amazing heter den;


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0