Mario, du menar spelet?

Hi!

Papi's sambos släkt är här och startar julstämningen.
Kransen på dörren är nu upphängd och en massa ljus är tända. God mat och snö utanför. Barn som springer runt och leker och ritar.

Själv sitter jag och undersöker ifall min näsa har sytts igen för jag kan verkligen inte andas genom den. Hatar att vara förkyd när man han mycket prov.

Mario har kommit tillbaka med en "fett skön låt" som 4-åringen här sa precis. Haha gulligt.
Han får hjälp av Young Chris och jag tycker den blev helt okej. Inte riktigt min favoritlåt, men vad vet jag vad ni gillar.

Här kan ni lyssna på den:

Mario ft. Young Chris- Before She Said Hi


pussar


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0