Th, the ca..The cat in the ha...Fuck this, I'll be a stripper

Ja, då var det igång i år igen. Imorn drar jag till Älvsjö för att gå på Saco-mässan och försöka komma på vad jag ska göra med mitt liv. Kommer bli svårt.  Blir väl att jag fjantar runt mig istället och drar direkt till make-up delen för att bli sminkad och sen till Barskolan för att blanda drinkar.

Nä, men ärligt vad fan ska jag göra?!
Har ett par grejer jag funderat på så säg gärna vad ni tycker!:

  • Astronom
  • Fotograf
  • Jobba inom musikbranschen ( asså inte framför mikrofonen då utan bakom) haha
  • Kock
  • Arbeta inom miljöpolitik
  • Klimatforskare
  • Lärare

Ganska olika yrken eller hur?:P

Här har ni en låt som visar hur jag känner mig. Kanske bara ska skita i allt o tjäna kosingen på att strippa ;). Snabba cash liksom.



Ser ni en blond, förvirrad tjej med jättekonstigt skratt  och en svart kappa på SACO-mässan är chansen stor att det är jag ;)

Godnatt, Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Ellinor

Kete moss! suck Gå är fan det enda hon kan.

Din blogg är super!

2008-11-20 @ 01:13:36
URL: http://elliefant.blogspot.com
Postat av: bella

hahah fan clean rubrik!

2008-11-20 @ 01:26:49
URL: http://daydreamin.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0