Trey Songz 4 Sweden

No fair!

Som ni säkert vet så kommer Trey Songz till Sverige snart. Närmare bestämt;

13 december till Malmö och spelar på Club Holiday
samt
14 december till Stockholm och spelar på Debaser

Nu är det så att jag inte fyllt 18 än ( åldersgräns 18år), vilket får mig att vilja skjuta mig i skallen, slita av mig håret, hoppa från en bro, hänga mig, tröstäta, bita på naglarna, gå klädd i svart,, exc.. ja ni förstår. 

För er som ändå har turen att ha åldern inne och pengar på kontot, gå på hans konsert och ha det UNDERBART!

Om någon av er läsare ska dit skulle jag bli överlycklig om ni kunde filma en liten snutt och skicka till mig!

Här har ni ett klipp med honom där han pratar om konserterna;
 


Say what you wanna say
Postat av: Anonym

han är så fiiiiin!!

2008-11-27 @ 15:30:16
URL: http://mahlets.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0