Freedom

HejHej!

Kom precis hem igen, har varit på en extra kurs i matte som jag går på varje torsdag (typ mattehjälp).
Idag var den sista dagen någonsin som jag kommer vara där eftersom Matte D kursen slutar efter jullovet och jag är inte säker på om jag ska ta Matte E. Lite sorgligt för vi har alltid så roligt där när vi sitter och pratar, lyssnar på musik, skvallrar osv.
Julmust och pepparkakor bjöds det på iaf!


Nu har Akon släppt en ny skiva "Freedom". Har fått olika uppgifter om att den antingen kom ut den 25.e november eller att den ska komma ut den 2 december. Antar att den redan kommit ut med tanke på alla låtar som släppts.

Låtarna på den nya skivan är bra, men Tyvärr låter nästan alla låtar likadant som resten av hans gamla. Det är ganska tråkigt eftersom man förväntar sig av en artist att ständigt förnya sig. Alltså får man inte den där WoW-känslan på vissa av låtarna.

Men han har tur som har hit-låtar som väger upp för det.

Här är listan på låtar som är med på albumet. Många har ni förmodligen redan hört på radion men jag länkar till så många som möjligt ändå;

1. Right Now (Na Na Na)
2. Beautiful ( ft. Colby O'Donis & Kardinal Offishall)
3. Keep You Much Longer
4. Troublemaker (ft. Sweet Rush)
5. We Don't Care
6. I'm So Paid
7. Holla Holla (ft. T-Pain)
8. Against The Grain ( ft. Ray Lavender)
9. Be With You
10. Sunny Day ( ft. Wiclef Jean)
11. Birthmark
12. Over The Edge
13. Freedom

Själv tycker jag att Freedom, Against The Grain, Be with You och I'm So Paid är Bäst

Ps: WTF?? Vissa av de här låtarna är pissgamla, typ We Don't Care ( gick under namnet Could You Be The Reason) och Against The Grain, hur lyckades de komma ut för nästan ett år sedan???


Say what you wanna say
Postat av: Dopemusic

Akons album Freedom kommer ut den andra december. Deet som ligger ute nu är kopior som självklart kan läcka ut så här tidigt utan att albumet släppts.



Kolla in min blogg med. Vi kanske har lite olika syn på musik.



Peace! :)

2008-11-27 @ 23:39:42
URL: http://dopemusic.blogg.se/
Postat av: Annonsera gratis

På onsdag öppnas en ny blogg. En köp och säljblogg!

Har du någonting som du vill bli av med, släng in en annons helt kostnadsfritt!

Självklart kan du göra fler än en annonser!

Eftersom det är gratis så har du ingenting att förlora!

Lycka till!

2008-11-28 @ 00:08:53
URL: http://annonsera.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0