04.49

Ofyfan, nu har jag suttit och uppdaterat en massa videos som youtube tagit bort. Vissa var nästan helt borta, fick sitta och leta i en evighet efter något som inte var fejk eller remixat!

Aja, nu kan ni iaf lyssna på alla låtar jag lagt upp i januari, februari och mars, Resten orkade jag inte. Nu ska jag stänga ner datorn, somna in och hoppas att min alarmklocka som är ställd på 11 ALDRIG ringer. Imorgon väntar mer pluggande.

Ps: Videon för Lil Wayne's nya låt Prom queen har läckt ut nu, inte riktigt min favoritlåt, men smaken är som baken;



Och lika snabbt som den kom ut, försvann den också.. aja men lyssna på låten kan man iaf göra.

Godnatt

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0