Call me tell me

Hej allihopa!

S ringde precis och berättade om N.E.R.D-konserten. Den var tydligen fantastisk!

Hon och M stod längst fram vid scenen och det skröts i telefonen om att Pharell hade sjungit mot hennes ansikte, just hennes! Tydligen finns det en video på det också. Jag säger då såhär, I believe it when I see it.
And When I see it, You guys will see it! Om hon då låter mig visa videon, dåra.

(Gammal låt)

N.E.R.D- Everybody nose
 


Say what you wanna say
Postat av: belly

har ny blogg, så släng gärna in en kommentar med tips om vad du vill att jag ska skriva eller om du tycker att jag bör ändra något :)

2008-12-08 @ 23:10:10
URL: http://bellys.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

haha fyfan va söt !! =)

Det där värmde verkligen ..

Ja fan visst är det idiotiskt:S !!



Ooh haha absolut inget att tack för sötnos :)

Puss ! / N

2008-12-09 @ 08:55:25
URL: http://taschas.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0