Home

Hej Allihopa!

Nu är jag hemma från middagen.

Måste säga att det var väldigt trevligt till en början, tyvärr var det ganska många minderåriga som försökte komma undan alkoholgränsen på 18år, vilket är synd, vi höll ju på att bli utkastade pga det, men tydligen är det viktigare för dem att dricka vin under middagen än att faktiskt få en middag.

Efter middagen gick de som fyllt 18 upp till övervåningen (baren) och jag stannade kvar nere med resten av de minderåriga. Snällt nog stannade B och höll mig sällskap fastän hon kunde ha gått upp till övervåningen :)

Kunde inte gå upp till de andra och kände heller inte för att dansa (fanns dansgolv) så jag gick hem istället..

Har suttit här ett tag och lyssnat igenom ett 70-tal nya låtar, och inga är bra! Ibland tänker artister för mycket på kvantitet före kvalitet.

Här är vad jag lyckades hitta;

Jessica Mauboy- Runnin'

En låt utan 70!!

Pussar

Say what you wanna say
Postat av: sandra

Härlig blogg ! :) i like !

Ha en fin kväll!

2008-12-17 @ 22:04:56
URL: http://sandrarogers.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0