Look over here

Hej Hej!

Sitter inne och kollar på forever21 och chicy.se.

Är sugen på att köpa lite kläder, något som jag inte gjort på hur länge som helst! Blir så himla frustrerad över att bara ha en massa gamla kläder som jag inte tycker om längre.
Är trött på H&Ms kläder som halva stockholm går runt med. Eller Topshops skor som är så fina men förstörs av att man inte kan vara ensam om dem.        

Nu lägger jag upp lite låtar till er denna mysiga lördagskväll. Som ni märkt diggar jag verkligen Jessica Mauboy, och nu har det släppts ännu än låt av henne. Lite pop-ig dock men whatever :P

Jessica Mauboy- Chinese Whispers



Pussar


Say what you wanna say
Postat av: Anonym

Gillar den där låten så mycket!

2008-12-07 @ 11:37:30
Postat av: Anonym

skiter i du är fan tung! diggar din blogg grovt! :) lätt att jag kmr till erat tält lr vad det var ni skulle ha i kön till Breezys konsert haha... det är ni med speakers visst? i'll be there :P haha och nej jag är inget psyko!



btw, forever21 har fett snygga kläder!

2008-12-07 @ 22:15:14
Postat av: HipHopBreeze

haha nice!! vi jobbar på att hitta en högtalare annars får de bli en helt vanlig tråkig ipodhögtalare :P

2008-12-07 @ 23:13:04
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/
Postat av: Sara!

hahaha spelar ingen roll! jag kommer hör ändå, kommer vara bredvid er för jag ska kämpa för att vara bland dom första som kommer in! :P

2008-12-08 @ 18:09:34
Postat av: HipHopBreeze

svar till sara:

Vi får tävla om vem som fångar C.Bs tröja när han kastar av sig den haha!

2008-12-08 @ 18:53:10
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/
Postat av: Sara!

haha oh lord! skulle dödat för den kan jag ju lova! haha

2008-12-09 @ 15:10:23

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0