Jag tål allt

Hej!

Sorry för dålig uppdatering, har sutiit i skolan och pluggat tills nu.

Matte Nationella imorgon, så ikväll blir det förjävligt. Men, whatthehellk, det är inget jag inte klarar, har ju inte sovit på år och dagar, så en till natt utan mycket sömn klarar jag väl ändå!

Har suttit och laddat ner en massa musik, nu i vår ska de ju införa den där ipred-lagen, och då blir det ju slutet av musikeran. Man kommer bli tvungen ( på riktigt) att betala för alla musik man lyssnar på.
* Annars haffar de dig och tar dina sparpengar*
Om jag skulle köpa varje låt jag lyssnar på skulle jag vara ruinerad på några dagar.

Tänk er, hur många gånger ni nu kommer behöva säga: fan den låten var bra, men jag har inte råd, får väl lyssna skita i ipoden och gå hem och lyssna på youtube.

Hur ska det här gå?

Ni får väl helt enkelt köpa en bra mobil så kan ni följa min blogg genom era hörlurar!!   Nice ;)

Derrick Harvin- Unbreakable



Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Matilda

Hej. Tycker du att det går att köpa sig lycka? Vad innebär pengar för dig? Tyck till i min blogg!

2008-12-09 @ 20:52:00
URL: http://knightofcydonia.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0